frozen-دستگاه مو فروزن

دستگاه فروزن آیرون (frozen iron)

دستگاه فروزن آیرون (frozen iron) دارای فن آوری تبرید در ده ثانیه و سریع و دما نوآوری و توسعه زیر صفراست.

این دستگاه با استفاده از فن آوری جدید برودتی از 10 تا 40 ثانیه زمان می برد تا به دمای منفی 18 درجه برسد و بیشترین و مهمترین عملکرد آن انجماد پلیت سرمایشی و تاثیر آن در مسدود کردن و قابض کردن زوایای کوتیکول مو می باشد که بدین سان تمامی شکاف های کوتیکول که لایه بیرونی مو است روی هم آمده و کاملا هموارسازی ایجاد می گردد.

دستگاه فروزن آیرن قابلیت خنک کننده مستقیم به دمای زیر صفر را دارد و فلس های مو در صفر کاملا بسته می شوند. درجه حرارت ابزار مراقبت از مو بسته به حالت تعمیر بسته به گرمامی باشد.با استفادهاز این دستگاه می توانید آسیب و آسیب قلیایی پس از باز کردن بیش از حد فلس های مو را احیا کنید.این دستگاه با استفاده از اصل منجمد ، به موهای شما می تواند اسید آمینه رااضافه کند.این دستگاه آب و سایر مواد مغذی برای رسیدن به دمای پایین میرساند و مقیاس مو از زاویه باز جلوگیری می کند. این دستگاه رطوبت و تغذیه شکاف از دست رفته ناشی از استفاده مواد شیمیایی و مراقبت های نادرست مو را به آن برمیگرداند.بهتر است از روغن طلا استفاده کنید.فرمول تغذیه ای عمیق می تواند سنگ فرش مو و تأمین پروتئین تأمین رطوبت باعث بهبود موها می شود.چقرمگی پدیده های خزنده و ترک را کاهش می دهد و موها را صاف می کند.

برخلاف آیرن و اتوهای گرمایشی، دستگاه آیرون فروزن هیچ نقشی در تغییر پیوندهای هیدروژنی و عرضی مو نداشته و به همین دلیل در صافی مو نقشی ندارد و مناسب برای افرادی است که نمی خواهند در حین پروسه کار، حالت و فر موهای خود را از دست بدهند، بلکه عامل انتقال عوامل درمان به صورت مستقیم به DNA و پروتئین سلولی می باشد که اگر روی موی خیس اجرا شود، اثرات پروسه های درمانی و هرگونه تراپی را 4 تا 7 برابر می کند.
دستگاه فروزن آیرون با داشتن تشعشع دامنه و فرکانسی از اشعه ماوراء بنفش در پلیت سرمایشی خود، شتاب دهنده و تقویت کننده درمان مو در سطح کیفی بسیار بالا می باشد که این اشعه باعث جذب رطوبت، بهبود فیبر مو، هیدراتاسیون، ثبات و درخشندگی رنگ مو و یکنواختی در فرآیند درمان با ماندگاری بالا باعث افزایش اثر می شود.

دستگاه فروزن آیرون (frozen)

  • ساختار دستگاه فروزن آیرون (frozen iron)

  1. دستگاه اصلی
  2. دکمه روشن / خاموش
  3. لوله تبرید
  4. مقیاس مو آهن منجمد
  5. دسته
  • روش استفاده از دستگاه فروزن آیرون (frozen iron):

  1. بعد از اولین شستشو روی محصولات مراقبت از مو پاک کنید
  2. بعد از شستشوی درمان مراقبت از تغذیه مو
  3. موها را دوباره بزنید سپس موها را 8 تا خشک کنید
  4. روغن طلای روکش دار
  5. دستگاهی را که ترازوهای مو را یخ زده روشن کنید
  6. هر بار مصرف آهن در عرض چند ثانیه خنک خواهد شد
  7. چند مو با مقیاس مو آهن یخ زده به موها را محکم کنید و از ریشه مو به مو بروید

دستگاه فروزن آیرون (frozen)

و در آخر:

اتو با پلیت سرمایشی دستگاه فروزن آیرن عوارض ناشی از گرمای زیاد اتوهای گرمایشی برای بستن منافذ را ندارد و روش کار با آن غیرتهاجمی می باشد و در نتیجه باعث تسریع در ثبات اکسیداسیون مو و رفع آسیب های ناشی از عوامل شیمیایی مثل رنگ و بی رنگ کننده ها را موجب می شود و به منظور بالا رفتن سطح کیفی سلامت مو و دفع خشکی و هرگونه آسیب احتمالی در پایان کلیه پروسه های مشخصه مو مثل رنگ، کراتین، صافی و انواع تراپی های نقش بسیار مهمی دارد.

 

Tags: , , , , ,